Ordo Lumen Templi

23. května 2007 v 18:28 | AK
Čím se zabývá Landův, Komorousův, Vidímův Ordo Lumen Templi? Nechci slyšet kecy, chci fakta. Chci účty charitativní, vzdělávací činnosti. Chci účty jakékoliv slušné činnosti. Ech, dostanu akorát tak na budku. Příliš, přespříliš a jistě ne náhodou mi to připomíná dávný von Liebenfelsův Ordo Novi Templi s jeho periodikem Ostara, křísícím tradiční staroněmecké utopie té nejčistší z lidských ras a iniciující vznik podzemní Thule Gesellschaft bláznivýho Rudiho von Sebottendorfa. A odtud pak jen nepatrný krůček ke zprovoznění superrasistické Národně socialistické německé dělnické strany nenávisti. Oblak tupého naziskinského machismu obklopující historii i současnost Landovu i páně Komorouse zvedá leckterý žaludek. Bez okolků se ptám, jsou lidé z OLT neonacisty?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 mirek mirek | 23. května 2007 v 18:56 | Reagovat

ne jsou to jen hňupi...

2 xxx xxx | 23. května 2007 v 19:03 | Reagovat

obavam se ze jsou. vsechno tomu neprimo nasvedcuje

3 Andrej Andrej | 23. května 2007 v 19:30 | Reagovat

souhlas s clankem, nicmene - dela OLT neco nekomu zleho ? me prijde ze jsou spis k pobaveni...

4 silverghost silverghost | Web | 24. května 2007 v 1:02 | Reagovat

to Andrej: věřím tomu, že i nacistům se nejdřív smálo hodně těch, kteří později skončili v plynových komorách.

5 JAR JAR | 24. května 2007 v 9:04 | Reagovat

to silverghost: A my to tady rozpustíme, protože kolem tohodle blogu, taky vzniká nebezpečnej spolek, kt. se vyžívá ve spravedlnosti, střelných zbraních, účinných řešeních, intelektuálních a fyzických dovednostech. Jsme potencionálně nebezpeční:-)

6 cepín cepín | Web | 24. května 2007 v 9:28 | Reagovat

buď v klidu, v tom, co jsi vyjmenoval, se ani v jednom nevyžívám, tak můžeme tvrdit, že je to široké spektrum čtenářů

7 cztk wblg cztk wblg | Web | 24. května 2007 v 17:49 | Reagovat

no je trochu rozdíl jestli někde na webu machruje pár anonymních magorů a mezi aktivitou, která se odehravá v památném chrámu nad Prahou a tetelí se u toho radoby smetánka i s Malými církevními dementy, šéfíky pražské městké policie a podobných kreatur,

a navíc tuto fantasmagorií šíří ze sousedících Kavčích kopců, ať už éterem nebo na plastu

což v našem případě v brzké době zdá se nehrozí

8 Slovák Slovák | 29. května 2007 v 9:30 | Reagovat

Milá autorka, neviem presne akú činnosť vyvíja OLT, no dovolím si tvrdiť že mam o ňom väčšie vedomosti než ty. tvoj članok je napísany zo "vzduchu" a je demagogický.

Daniel Landa je prosto genialny človek, ak v živote dokážeš aspoň 1% z toho čo on, tak máš moju obrovskú úctu. Dan má nielen v Čechách ale aj na slovensku obrovskú podporu ľudí.

mam na teba otázku: dobre ti židia platia za protinárodnú činnosť? oplatí sa ti to? alebo patríš k nim?

9 AK AK | 29. května 2007 v 12:38 | Reagovat

2Slovák: polib mě prdel, ty zasraná nulo z uherskýho Feldvidéku.

10 Honza Honza | 29. května 2007 v 20:55 | Reagovat

Správně AK. Neřek bych to tomu debilovi líp :-D

11 Jaro Jaro | 3. června 2007 v 12:16 | Reagovat

Z reakcie AK na pripomienku môjho krajana je jasne viditeľná intelektuálna úroveň prispievateľa a schopnosť konštruktívne, bez emócií a vecne argumentovať svoje názory. Urobil som si z toho na Vás jednoznačný názor ako sa niektorí ohrádzajú voči rôznym vlasteneckým združeniam a pritom sami sa povýšenecky a urážlivo vyjadrujú na adresu iných. A podľa  Vašej podráždenej reakcie na tom kus pravdy asi aj bude, keby nie, len sa nad takouto otázkou pousmejete a pomyslíte svoje. Anonymita internetu a jeho virtualita Vám dodáva odvahu, v reálnom živote však patríte do skupiny ľudí, ktorí namiesto činov radšej zutekajú alebo mlčia. To ľudia ako Vy rozpútavajú nenávistné národnostno vlastenecké konflikty a vyvolávajú v spoločnosti obavy, nie rády a združenia. Žite si vo svojom stereotypnom šedom svete, spokojne ako zaslepený spotrebiteľ konzumujte čo Vám trh prináša a o zamýšľaní sa nad činnosťami, filozofiou a vyšším zmylsom existencie rádov ako Ordo Lumen Templi alebo hoci kotrého iného sa radšej ani nepokúšajte, nechápete to, nepochopíte to a najhoršie je, že ani pochopiť nechcete.

Dovidenia, dopočutia a zbohom.

P.S. To, že niekto je Slovák Vás neoprávňuje nazývať ho nulou z uhorského Felvidéku. Urážať vie každým, najlepšie to ide tým menej chápavým.

12 AK AK | 3. června 2007 v 18:18 | Reagovat

Chacha, další juhász z horního Maďarska. Jen do toho, hošíci nového řádu, ať se mí Češi pobavěj. Isten, áldd meg a magyart!

13 Jaro Jaro | 4. června 2007 v 12:49 | Reagovat

Asi naozaj dobre platia :-)

14 cechoslovak cechoslovak | 7. června 2007 v 15:18 | Reagovat

2AK: jo bavim se dobre, bohuzel na tobe...

15 Dominik Dominik | 11. června 2007 v 13:09 | Reagovat

Zdravím.

Mám pocit že tato debata je naprosto bezpředmětná, ale autorka vznesla dotaz nikoliv nesrozumitelný a já cítím povinnost na něj odpovědět.

Sleduji dění kolem OLT již delší dobu, znám Daniela, Jiřího letmo. Myslím ale, že jsou to lidé, kteří mají vize a snahu něco dělat, s něčím v této zemi pohnout, co se však týče realizace a převedení do skutečnosti, nejsem si jist.

Z osobní zkušennosti - více nemohu nabídnout - vím, že rozhodně neonacisty nejsou, už jen ze svého hlubokého vlasteneckého cítění. To už jsou většími neonacisty někteří zdejší přispěvatelé.

Co OLT udělalo za tři roky příprav? Není toho mnoho, ale něco přeci jen ano.

Od toho raketového startu z baziliky Petra a Pavla na Vyšehradě po dnes, se udělalo několik volnočasových aktivit pro děti z dětských domovů, Peštely, Sázava, Racek, Zruč nad Sázavou, dětí z konzervatoře Jana Deyla, dále benefiční koncert v Bazilice sv. Markéty v Břevnovském klášteře, z jehož výdělku OLT iniciovalo a sponzorovalo výstavbu dětského hřiště na Vyšehradě. Hřiště stojí, děti si hrají.

Ano, má to daleko od Danielových plamených slov na Vyšehradě, o zapálení slova Vlast, ale nedá se říct že OLT neudělalo vůbec nic, nebo že svou činností někomu ublížilo.

Jak jsem říkal, Daniel je vizionář, teď bude však důležitá realizace jeho vizí a převedení do reality, k tomu je třeba schopných a ochotných lidí, finančních prostředků aj. Podle  toho co však vím, se usilovně pracuje, Daniel sám mnoho hodin denně, sedm dní v týdnu.

Co se týče řádu a jeho spirituality, mnoho lidí se jí obáva z důvodu neznalosti. Pokud bojuji proti něčemu, o čem nic nevím, pak je to demagogie. Nebuďme demagogičtí, pan Tomáš Halík také OLT proklínal, poté co se však sešel se členy OLT a rozumně s nimi promluvil, hle, vyjádřil nedávno v rozhovoru, v časopise Týden podporu této myšlenky.

Počkejme tedy na výsledky, zatracovat umí každý, jít a něco udělat málokdo. Myslím, že v despotismu dnešní doby je každý - kdo se snaží o nějaký rozvoj - dobrý. Toť můj názor.

16 Zirk.J Zirk.J | E-mail | 26. června 2007 v 19:10 | Reagovat

Osobně se domnívám, že Ordo Lumen Templi  je součastí řádu s nacionalisltickými prvky, což není po určitou mez škodlivé. Jestli je pravdou že jedním ze zakladatelů je bývalý člen skinhed, tak to plně potvrzuje praktiky všech nacionalistických hnutí a to že jedno je veřejné a to druhé tajné. Členy  této tájné části hnutí jsou vždy osoby, kteří mají politický a ekonomický vliv ve společnosti. Musís to tak být, protože bez této části - ekonomického zázemí a "chytrých hlav" by žádné hnutí nemohlo existovat

17 hugo hugo | 18. července 2007 v 17:53 | Reagovat

hmm, nevim, je to divný, tajný spolky, nacisti, jaro se pokouší o psychoanalýzu, Landa je nácek.

18 René René | 24. července 2007 v 14:25 | Reagovat

Sice nejsem zrovna velkej fanda pana Landy,ale proč jeho snahy hned

napadat a urážet?

Některé jeho myšlenky a určitý patriotismus jsou mi docela blízké.

Co se týče řádu,je pravda,že si mohli řádový oděv i název vybrat

jiný,něco vyloženě svého a ne skoro napodobit templáře.

Vždyť ve světě je úplně normální,že si lidé i dnes zakládají různé

spolky a řády s charitativním a humanitním programem.

Bohužel v Čechách se na každou podobnu organizaci hned hledí

podezřele a dělá se ze všeho sekta,protože ono je to tak nějak

pohodlnější a jistěší.

A ještě když se k tomu přidá zaručená zpráva typu sousedka povídala,

tak není co řešit.

Nač se vůbec zajímat,o co tomu člověku jde,ještě že tady máme tu

naši jistotu hospodu,litry piva a bláboly o ničem u půlitru že?

19 Petr Petr | E-mail | 10. srpna 2007 v 21:48 | Reagovat

Je nen škoda že má Landa po svém boku člověka jako je Komorous. Člověka kterej schvaloval pro svůj prospěch přepadení mé vlasti v roce 1968. Ja by se asi choval  Komorous v roce 1938.

20 SKin69 SKin69 | 22. srpna 2007 v 18:48 | Reagovat

Ne OLT neonacisti nejsou ovsem ta landova sekta se mi nelibi nelibi se mi jak landa popira svou skinheadskou historii celkove landa fasista ci enonacista nidky nebyl byl to spise jen rasista a to by meli vsici vedet

21 Jiří Hanč Jiří Hanč | Web | 6. září 2007 v 7:52 | Reagovat

Hezký den,

souhlasím s příspěvkem Dominika.Mě se myšlenka OLT líbí a až přijde ten správný čas,tak se k těm správným lidem kolem OLT rád připojím.

Což pak necítíte,že se v naši společnosti děje něco co s morálkou nemá nic společného?Což pak jste všichni slepí a hluší.Líbí se Vám svět kolem nás?

Myslíte si,že děti dotávají tu správnou výchovu ať již ve školách či v rodinách.

Musí přijít maximální osvěta všeho lidského.Vždyť spějeme pomalu ale jistě ke svému konci.

Jen někdo vystrčí holavu zdavu a hned mu přes ni dáte.Věřte,že ze své zkušenosti vím o čem píši.

Mějte se krásně

22 008 008 | 18. září 2007 v 20:52 | Reagovat

Oukej autorko ... chci vidět jak jsi se někdy někomu pokusila pomoct ... myslíš si že je lehká záležitotst dostat se z role nacistickýho bastarda v podvědomí spoousty lidí ?? ... řekl bych že asi ne ... ale vem si dnes ... řekl bych že tak 1/2 ČR si ho ráda poslechne ... jinak pár připomínek k jiným komentářům --- nevím co Komorous prováděl dříve ... ale nyní je to jedna z nejuznávanějších protidrogových kapacit v evropě ...

A plně souhlasím s komentářem 21 - je tu bordel ... a někdo by s tím měl něco udělat . . . a landa je na nejlepší cestě ... to že ho máte za to co byl ... to je vaše věc ... mýlit se je lidské ... ale proč hned nadávat ?

008

23 blanicky blanicky | 19. září 2007 v 0:49 | Reagovat

:-)) Nechme nevedome tapat v myslenkach, minulosti a soucasnosti Dana Landy. Kazdopadne je videt, ze privrzencu ma Dan dost a verim ze diky O.L.T jich bude vice nebot je stale spousta lidi s dobrym smyslenim, kteri ani netusi ze neco jako O.L.T. vznika. Osobne jsem toho prikladem. Svym myslenim jsem si pripadal jako kul v plote a po te co jsem zjistil ze Dan zalozil O.T.L se kterym se ztotoznuji, ukazalo se ze v teto zemi je stale dost vlastencu kterym neni budoucnost nasi vlasti lhostejna. Neni potreba presvedcovat nikoho aby byl takovym ci jinym. "Rytiri" si svou cestu najdou sami.

24 Pavel Nutil Pavel Nutil | Web | 24. září 2007 v 15:05 | Reagovat

Nechci se kohokoli dotknout, ale takhle jenoduchý postoj vycházející z jedné informace není relevantní. Člověk který se o O.L.T. alespoň trochu zajímá a nenechá se unést "bulvárními" informacemi nemůže takto jednoduše soudit. Čím více zdrojů, tím více střípků do skládačky...

Kdo hledá, ten najde...

25 Lang Lang | 24. září 2007 v 23:36 | Reagovat

Bravo děvče! Vynikající otázka na kterou tady nikdo z diskutujících neodpověděl. Co odpověď to offtopic. Uz starý Doležal se tuhle zmiňoval:

http://www.reflex.cz/Clanek21396.html

Jinak ještě jednou bravo! Toto je špička českých blogů. Jen tak pokračuj dál.

26 Jiří Hanč Jiří Hanč | E-mail | Web | 29. září 2007 v 7:23 | Reagovat

Vážená slečno,

nejsem povolaný k tomu,abych odpověděl na Vámi položenou otázku,nic méně se o to pokusím.

Ćím se Landův řád,Komorousův a Vidímův řád zabývá nevím.Jedno ale vím jistě.Nikdo Vám za Vaši otázku na budku nedá.I kdyby Dana L.řád udělal jen to,že by spojil dohromady lidi,kterým není lhostejný stav této země a tito lidé by např.na regionální úrovni ukazovali lidem cestu,tak to přece není málo.Rozhlédněte se kolem sebe.Je vše kolem Vás ideální a nebo by jste ráda něco změnila?Co Vám říká slovo ekologie,korupce,hamouživost lidí.S někym se na něčem domluvíte a již za hodinu to neplatí.Do politiky vstupují lidé ne kvůli tomu aby pomohli něco změnit,ale kvůli prospěchu svému a svých bližních.

Nejsem  papírově členem OLT,ale srdcem ano.Vám asi slova Víra,Láska,síla a Pravda nic neříkají,ale mě ano.

Zaposlouchejte se někdy do Danových písní(nemyslím z dob Orlíku) a znějí Vám snad ta slova prázdně?Mě ne.Dokáží pojmenovat stav dnešního světa.Vše záleží na tom,jakými lidmi se Dan L.nechá obklopit.Chci věřit,že těmi správnými.

Nevím,zda jsou lidé z OLT neonacisty,ale já ne.

Zopakuji slova Pavla Nutila:kdo hledá,ten najde.....Slečno sceléhosrdce vám přeji,aby jste našla a byla jste v životě šťastna.

27 Mühlheim Karel Mühlheim Karel | 30. září 2007 v 23:40 | Reagovat

Přidávám se k legitimním otázkám autorky. Na pár výjímek takřka všichni, kdo se sem snažili cosi vepsat jen žvaní nesmysly a je jasné, že s věcí nemají nic společného. Na webu OLT <http://www.lumentempli.cz/> není nic. Aktivity a výsledky krom vydání vyšehradského cédéčka se rovnají 0. Akorát všude plno nějakým nejasných keců a mlhy. Autorka to dělá velmi dobře, naprosto exaktně se ptá podstatu věci a to co sem píšou nedoučení elementi ji očividně vhání úsměv do tváře. A mě taky.

Mimo jiné se přidávám k pozitivnímu názoru nahoře: výborný blog. Díky.

28 Tom Tom | 3. října 2007 v 13:18 | Reagovat

Každý má nějaký názor a nemá cenu se dohadovat. Existují protiklady a záleží na každém co si vybere. Každopádně vím, že každý dobrý člověk dělá mnoho pro dorbo ostatních a je naprosto jedno jestli v rámci nějakého kolektivu nebo jako jedinec. O.L.T. není jen skupina žvanilů. Každý pravý příznivce O.L.T. je jedním článkem skupiny lidí, která, aniž by byla mediálně propagována a ukazována veškeré veřejnosti, s jasně danými podmínkami pro členství  už mnoho udělala díky svým příznivcům a ještě více udělá, pro dobro této země.

29 jac jac | 18. října 2007 v 15:52 | Reagovat

Vážená slečno (paní),

jako jeden z členů OLT bych Vám chtěl odpovědět. Nevím,ale máte-li na mysl neonacisty v pravém slova smyslu, či neonacisty tak, jak si je upravila média. Každopádně je to zřejmě jedno, neusilujeme o politickou moc, máme mezi sebou židy, katolíky, křesťany i ateisty a věci řešíme demokraticky.

Tolik k Vaší otázce a pokud jsem něco formuloval nesrozumitelně, ubalte si jointa, snad to bude srozumitelnější :-)

30 ax ax | 15. prosince 2007 v 20:47 | Reagovat

já ho znám velice  dobře a myslím si že to co dělá nejní  dobre ale ani špatne. asi tak ::: kdo nic neskusí nic nedokáže.  vozit se s ostatníma umí každý .

31 Míra Míra | E-mail | 3. ledna 2008 v 10:26 | Reagovat

Lidé z OLT jsou pouze jedinci kterým není lhostejný stav naší země a naší společnosti, kdo na ně hází špínu skrze Landovo působení v Orlíku je pokrytec a hlupák. Landa nikdy neonacista jestli znáte texty Orlíku tak to jistě víte a jestli se vám nelíbí když člověk řekne svůj názor běžte si něco šlehnout jistě vám pak svět bude připadat růžovější:-)

32 Honza Honza | 3. ledna 2008 v 13:48 | Reagovat

Rád bych ti Andy odpověděl ale sám nevím jestli jsou nebo ne. Objektivně jsou ty "podobnosti" prostě zarážející, jak sama píšeš.

Může tady někdo ze "zasvěcených" složit fakta ohledně činnosti OLT? Jak říká Andy: složit účty? V diskusi nikdo nic nepředložil. Přesné odkazy kde je OLT definováno jako sponzor, organizátor atd.? Existuje něco takového namísto neidentifikovatelných řečí přispěvatelů v této diskusi?

33 rapid rapid | 12. ledna 2008 v 3:06 | Reagovat

Honza i autorka: Zajdi se podívat na Vyšehrad a přečti si jméno sponzora rozsáhlého dětského hřiště...to by ti mohlo stačit jedná se o statisíce. je to málo?

34 G.Sk. G.Sk. | 5. února 2008 v 9:02 | Reagovat

je mi blbě z toho jak jste předpojatí a svázaní předsudky! kdyby nějáká peroxidní pipina jako třeba zlodějka Maxová řekla ohledně OLT "teď tady velím já!"najednou by jste všichni obrátili a OLT by se snad jěště zalíbilo. Copak Vám snad nevadí co se tady v týhle zemi děje?!?!?! každej si sem může příjít kdy chce a jak chce,může tady dělat věci který MY ČEŠI ani dělat nemůžem a když se chceme bránit tak to se vám taky nelíbí...Copak chcete shnít v korejský tržnici a za sebou mít zástup ofrklích rómale???!!!!! Když někdo pomáhá týraným dětem tak mu všichni tleskáme a proč nemůže tleskat někomu kdo se jen snaží něco změnit?! co jsme za svůj život změnili my ostatní? účes? auto? bydliště? patrnera?... ale tím to asi tak hasne. Daniel Landa je člověk co v něco věří a jde za svými cíli a na své cestě se snaží pomáhat jěště druhým,ať se k němu připojí klidně sedm trpaslíků. Věříte tomu že Daniel je špatný,ale věříte tomu jen proto že vám to někdo řekl ale už nejste schopní zvednout prdel a jít se o tom přesvědčit! radši si natupírujete zelený a růžový pankáče a zhulíte se někde v parku místo aby jste snažili dokázat že taky umíte víc než jen smažit a blbě žvanit.... občas by to chtělo přemýšlet a pokud se vás to přímo netýká a nezasahuje to do vašeho (jistě plnohodnotného života) tak to raději vůbec nepitvat... Co kdybch šli třeba odsoudit církev?! přoč ne odsuzuje se nacismus,od komunismu dáváte ruce pryč s tím že se nic neděje a církev? ta si jednoho dne začala říkat "svatá" tak tomu všichni věříte.... použíjte občas tu bouly co máte na krku! když všichni s poučným výrazem sleduje Schindlerův seznam co se stejným zaujetím poukázat na Kladivo na čarodejnice...neee to neee co kdyby jste nedej BOŽE někoho naštavali....

35 VLASTENEC!!! VLASTENEC!!! | E-mail | 11. února 2008 v 19:36 | Reagovat

D.Landa je symbol Českého VLASTENECTVÍ!!! A ti co srovnávají vlastenectví s rasismem, asi neví očem mluví!!! Jen tak dál DANE!!!

36 AAA AAA | 17. března 2008 v 10:16 | Reagovat

Landa se chce jen zviditelnit,ale způsob,jakým to dělá je ponejvíce směšný.Samá velkohubá fráze,jen ze srdce to nejde.Landa je u mě jen kašpar.Veškeré jeho počiny jsou dělané na efekt,bez skutečné hloubky.Baštit mu to můžou jen pubescenti,nebo neználci.

37 Ivan Klamal Ivan Klamal | 17. března 2008 v 20:03 | Reagovat

Ordo Lumen Teplí - jo, tak to by sedělo :-)

38 dayvee dayvee | E-mail | Web | 20. března 2008 v 13:13 | Reagovat

Nechci se zastavat neonacizmu, ktery nemam rad, ale musim rict, ze pravi neonaciste nejsou v soucasnosti nebezpecni. Problem nastava v okamziku, kdy se snoubi neonacizmus s hnutim skinheads.

Uprimne si nemyslim, ze vetsina clenu OLT jsou neonaciste, skini nebo nejaka z kombinaci. Je to banda nacionalistu (ne nacistu!), jejichz vira zrejme nahradila rozum. Prijdou mi tak trochu smesni. Me osobne se vsak OLT nijak netyka, nepovazuji je za verejne nebezpecne a nic vazneho proti nim tedy nemam ...

39 David David | 23. března 2008 v 19:54 | Reagovat

Milá autorko blogu, doufám, že tento příspěvek nezcenzuruješ.

Ordo Lumen Templi není žádná neonacistická sekta, ale řád. Byla to právě 2. světová válka, tedy nacismus a poté poválečný komunismus, která dala zapomenout řádovým hnutím, které u nás existovaly a fungovaly. Doporučuji trochu prostudovat dějepis. Trochu úsměvně - podle Vás by byl Fénixův řád z Haryho Pottera nacistický spolek? Nebo vážněji - jsou nacisté snad maltézští rytíři, kteří i u nás provozují nemocnice a záchrannou službu? A co Armáda spásy? Že to není řád? Ale ano, je. Jde původně o řád salutistů. A co rotariáni, tedy Rotary Club International neboli Dignitalis Memores ad Optima Intenti?

Cílem Ordo Lumen Templi je pomoc sociálně potřebným jako u většiny řádů, ať postavených na bázi církevní nebo občanské. Díky Komorousovi je předmětem řádu i protidrogová prevence, což se nelíbí tzv. huličům neboli vyznavačům měkkých drog. Možná kdyby se pořádně podívali na stanovy řádu, zjistili by, že smyslem řádu není perzekuovat někoho, kdo si příležitostně zapálí jointa, ale pomáhat těm, kdo se nemohou vyhrabat ze závislosti - na tvrdých drogách.

Jsem sympatizant OLT. Jsem židovského původu a naši rodinu dva totalitní řády minulého století pěkně zdecimovaly. Nenávidím nacismus stejně jako komunismus, ale s OLT nemám problém.

Lidé se často bojí něčeho, do čeho nevidí nebo čemu nerozumí. Já se spíš bojím dnešní mladé generace, která nezažila komunismus a vyznává levičáctví - nemá ráda USA, obhajuje komunisty a zlehčuje jejich genocidu v 50. létech i v období normalizace, ve jménu antiglobalizmu ničí Václavské náměstí a zapaluje auta. Tohle je pro mne hrozba, ne "tráva" ani OLT.

Mimochodem - Landa s OLT skončil a řád pomalu odumírá. Bohužel mu k tomu pomohlo právě nepochopení veřejnosti, které ho nepřijalo.  

Zlikvidovali jsme šlechtu, zdecimovali české Židy, vyhladili střední stav a nahradili novodobými kšeftaři, teď se nám nelíbí řády. Prostě to, co hlásá mravnost, čistotu a slušnost. Protože to se přece dneska nenosí!

40 Sidewinder Sidewinder | E-mail | 31. března 2008 v 13:40 | Reagovat

Narozdíl od vás ostatních má za sebou pan Komorous vysokou školu, a to dokonce práva. Kolik z vás tady udělalo alespoň maturitu s vyznamenáním?Než někoho nazvete hňupem,tak si ukliďte před vlastním prahem :)

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama